سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ماینر

ماینینگ یکی از ابتدایی‌ترین پله‌های ورود به مبحث رمزارزها است


مزایای و جذابیت صنعت ماینینگ:
نصب اسان دستگاه، بازاریابی راحت، بهره‌برداری از حداکثر ظرفیت از روز اول، کاکرد بدون وقفه در تمام شبانه روز و همه ایام سال، بازگشت سرمایه از ابتدای کار و جریان نقدینگی بسیار خوب، امکان شروع به استخراج حتی با سرمایه کم و هزینه‌های عملیاتی پایین (مانند هزینه برق و انرژی در ایران) است. روش استخراج برای رسیدن به رمزارزها و نکات مربوط به آن شاید یکی از مباحث حل‌وفصل شده در بیشتر کشورهای فعال در این زمینه است. اما این مسئله مدت زمان زیادی نیست که در ایران مطرح شده و به خاطر شرایط خاص اقتصادی، بسیار فراگیر شده است. در دو سال گذشته تلاش‌های بسیاری در زمینه تعیین تکلیف ماینینگ انجام شده که در نهایت اخیراً به عنوان یک صنعت از سوی دولت شناخته شده است. واقعیت این است که در این صنعت همانند دیگر صنایع، چالش‌های بسیاری وجود دارد و فعالان اقتصادی باید قبل از شروع فعالیت از آنها مطلع باشند.
«مصطفی رجبی مشهدی»، سخنگوی صنعت برق از تعیین قیمت برق جهت استخراج رمز‌ارزها خبر داد و اعلام کرد تعرفه برق برای این مراکز، معادل متوسط نرخ برق صادراتی خواهد بود و ماینرها باید به ازای هر کیلووات ساعت برق، 965 تومان پرداخت کنند
در تحقیقی که اخیرا انجام شده، محققین نگاه دقیق‌تری به ارتباط میان بیت کوین و ورود سرمایه ماینرها به صرافی‌های ارز دیجیتال داشته‌اند.
مشخصا وقتی استخرهای بزرگ استخراج، ارزهای استخراج شده خود را وارد صرافی‌ها ‌کنند، بر قیمت آنها تاثیر می‌گذارند، اما نکته جالب اینجاست که این تاثیر آن قدر که فکر می‌کنید زیاد نیست. نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که امسال بیشتر استخرها، ارزهای خود را نفروخته و نگه داشته‌اند.
به گزارش بیت کوینیست، طبیعتا وقتی تعداد زیادی از یک دارایی وارد بازارها شود، قیمت آن نیز دستخوش تغییر خواهد شد. بر اساس اعلام «توکن آنالیست» (TokenAnalyst)، میان ورود سرمایه‌های استخرهای استخراج به صرافی‌ها و قیمت بیت کوین همبستگی وجود دارد
قیمت‌های دستگاه‌های استخراجی که در ادامه معرفی شده‌اند، بر اساس سایت‌های فروشنده ماینری که در حال حاضر در ایران فعالند و همچنین فروشندگانی که در سایت‌های آگهی کالاهای دست دوم فعالیت می‌کنند، نوشته شده و ترتیب معرفی دستگاه‌ها نیز بر اساس محبوبیت آنها در میان ماینرهای ایرانی است.

انت ماینر اس S9j

  • حداقل قیمت دستگاه S9j در بازار: 3500 میلیون تومان
  • حداکثر قیمت دستگاه S9j در بازار: 5500 میلیون تومان
یکی از دستگاه‌هایی که طرفداران زیادی در ایران دارد، دستگاه استخراج s9j با قدرت14.5 تراهش از سری انت‌ماینرهای شرکت بیت‌مین است.
قیمت این ماینر در حال حاضر از حدود3 میلیون تومان تا5 میلیون و 500 هزار تومان در حال تغییراست.
قدرت پردازش این دستگاه 14.5 تراهش بر ثانیه و مصرف برق آن 1,350 وات است که این دو ویژگی، دستگاه ماینر S9j را جزء دستگاه‌هایی با مصرف برق پایین و قدرت پردازش متوسط قرار می‌دهد.
فارم‌های بزرگ استخراج بیت کوین در حال حاضر اغلب از این دستگاه بهره می‌برند.
a1دستگاه ماینر
از مزایای ماینر A1 می توان به صدای کم، هش ریت بالا25تراهش، چیپست های ساخت سامسونگ، وزن پایین، قیمت مناسب و پاور هوشمند  اشاره کرد. ماینر Love core A1 25th  را می توان از بهترین ماینر های این روزا دانست، چرا که با توجه به قیمت پایین و هش ریت بالا امکان بازگشت سرمایه شما را در کمترین زمان ممکن فراهم می کند که البته باید بلند مدت به این قضیه فکر کرد.
1حداقل قیمت:6100
2:حداکثر قیمت:7500 این دستگاه دارای دو حالت کاری می باشد که یک حالت پیش فرض کارخانه می باشد و با توان مصرفی کمتر طبعا میزان هش ریت پایین تری دارد و در حالت دوم توان مصرفی کمی بالاتر رفته و میزان هش ریت دستگاه به بالاترین میزان خود خواهد رسید.

مشخصات ظاهری love core A1 25th

دستگاه love core A1 25th  یک ماینر کعب مستطیل شکل به ابعاد 266*200*230 میلی میتر می باشد. جنس بدنه این دستگاه از فلز آلومینیوم است که باعث انتقال بهتر حرارت شده و در نتیجه دستگاه بهتر خنک میشود. وزن این دستگاه 4.5kg است و این وزن برای یک دستگاه ماینر بسیار خوب است و یک مزیت محسوب می شود. پاور دستگاه با قدرت 2400w  در کنار دستگاه نصب شده و به دستگاه متصل می باشد.(این پاور از نوع هوشمند می باشد) ماینر love core A1 25th دارای دو عدد فن قدرتمند می باشد که وظیفه خنک کردن دستگاه را بر عهده دارند و هر دو فن در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته اند. این دو فن در زمان کار دستگاه هوای تازه را با قدرت وارد دستگاه کرده و از سمت دیگر هوای گرم تولید شده توسط دستگاه را خارج می کنند. سطح نویز صوتی این دستگاه 65 دسی بل است و نوع اتصال به شبکه این دستگاه از طریق پورت Ethernet می باشد.

الگوریتم و ارز های تولیدی Love core A1 25th

این دستگاه ماینر از الگوریتم SHA-256 استفاده می کند. و قابلیت استخراج ارز های دیجیتال با این الگوریتم را دارد. از جمله ارز های دارای الگوریتم SHA-256 می توان ازبیت کوین، بیت کوین کش، ای مارک، ژول کوین، آکوین، پیر کوین و کیور کوین نام برد. البته ارزهای دیجیتال بسیاری هستند که از این الگوریتم استفاده می کنند و ما تنها تعدادی کمی از این ارز ها را نام بردیم. اما لازم به ذکر است بهترین و سود آور ترین ارز برای استخراج بیت کوین وبیت کوین کش می باشد که در بازار هم به خوبی معامله می شود